Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Bärandet tycks inte vara över än på ett tag, trots att minstingen fyllt fyra. Under semesterresorna i år har vi flera gånger haft stor glädje av hemmasydda selen. Idag var jag och sonen i stan, han hade inte minsta aning om vad jag packat i min ryggsäck. Så när vi har gått i ösregnet i flera timmar tittar han bedjande på mig och frågar -Mamma, har du tagit med selen? Såklart har mamma det och han fick åka på ryggen och vila upp sig ett tag. Nog för att vi hade klarat dagen utan selen, men den gjorde livet mycket enklare för alla inblandade.
Användarens profilbild
Av mammagumman
:D

Och jag bar Liv 6 år (stor som en sjuåring) i en Ergo upp för en lång tung backe på väg till en pizzeria i Visby. Det var lite tungt men det funkade och vi slapp mycket gnäll på det viset :tumup:
Användarens profilbild
Av keramikkarin
Och gissa om jag ångrade att jag INTE tog med sjal till Berlin i våras. En vecka nästan, själv med en nyss fyllda 5-åring!

När vi skulle hem sent på kvällarna, hade åkt tunnelbana eller buss, och skulle gå till hotellet... klart Idun var så trött. Så då fick hon sitta på min rygg. Men jag längtade så efter sjalen, det hade varit perfekt!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?