Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
sinon verkar de flesta tycka är bäst, själv har jag bara provat pikku ruu! det jag kan säga om den är att den är tunn & sval, men funkar inte på tyngre barn (sämre än mobyn som jag också haft)

det kommer nog fler råd snart :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Har gammalt är barnet? Om det inte är fött, när föds det?
Användarens profilbild
Av Clärchen
Minimundus är en rejäl sjal som blir som en extratröja man kan ha på sig hela tiden. Det är både en fördel och en nackdel att den blir ganska varm. Ska man mest ha sjalen sommartid skulle jag inte ha den som första val. Vi höll på att smälta bort i somras men fram till dess var den jättemysig.
Användarens profilbild
Av naimiez
Är det sommarsjal du är ute efter så är det definitivt en Sino. Pikku-Ruu är tjokare men underbar också. Likgiltig med Tricor Slen tycker jag Pikku-Ruun är. Ej testat Minimundus...
Användarens profilbild
Av annikar
Har enbart testar pikku ruu, knallröd. Den är tunn och skön, men blev snabbt för svajig. Kunde inte bära Samuel längre stunder efter 7 kg (3 månader).

Så har man ett tyngre barn i pikku ruu måste man vara beredd att byta till vävd sjal ganska tidigt. Fast det finns pikku ruu i olika tjocklek. Om du vill ha trikåsjal länge skulle jag nog köpa en sino, den verkar omtyckt!
Av Viggosmamma
naimiez skrev:Har gammalt är barnet? Om det inte är fött, när föds det?

har en 2-åring till sommaren + den nya lilla bebisen föds i juli

har tänkt köpa en ringsjal också alt sy en...
Av Viggosmamma
annikar skrev: Kunde inte bära Samuel längre stunder efter 7 kg (3 månader).

hmm, ja man kanske vill bära längre än 7 kg... de växer ju liksom fort...
Användarens profilbild
Av naimiez
Sino är underbart tunn. Tror den passar bäst till bebisen....kommer i alla färger som Ringo har i slutet av mars...
Av Aelia
Säger sino, bär min nästan 7 månaders bebis i den, utan problem. :lol:
Av Viggosmamma
Aelia skrev:Säger sino, bär min nästan 7 månaders bebis i den, utan problem. :lol:

ni säger samma sak allihop (att sino är bäst), och det var detta jag ville höra, hur länge man kan bära i en tex sino.

tack ska ni ha, det får bli en sino, fast den är dyyyyyyr.... :roll: :D
Användarens profilbild
Av Soffi
Blev faktiskt förvånad över HUR lite tyg sinon faktiskt var när jag såg emmahawks "live".
Måste för den delens skull säga att det faktiskt påverkar avlastningen.... :roll:
Av LL
Soffi skrev:Blev faktiskt förvånad över HUR lite tyg sinon faktiskt var när jag såg emmahawks "live".
Måste för den delens skull säga att det faktiskt påverkar avlastningen.... :roll:
Menar du att den var tunn i tyget eller menar du att den var kort (fem meter är ju kortare än många andra trikåsjalar)?

Jag blev lite nyfiken.
Användarens profilbild
Av Soffi
LL skrev: Menar du att den var tunn i tyget eller menar du att den var kort (fem meter är ju kortare än många andra trikåsjalar)?

Jag blev lite nyfiken.
Så här tyckte jag (notera att jag inte har någon själv än).
Den är tunn ungefär som en välanvänd t-shirt. Och den var smal på bredden. Detta tyckte jag var poistivt om man som jag kommer att ha en liten på sommaren. Men båda dessa faktorer påverkar ju avlastningen. Men det kändes garanterat inte bylsigt!
Den hade jättebra avsmalnande ändar, som gjorde den oerhört smidig att knyta. Enligt Emma (hoppas hon inte har något emot att jag citerar henne fritt) så:
"Om man är noga när man knyter är den jättebra, däremot är den inte lika förlåtande som andra trikåsjalar vid snabbknyt. Man får knyta tight"
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?