Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene
De drar inte ut tyget så mycket under rumpan verkar det som
Bild

Nog ser detta betydligt mycket mysigare ut! (hon har tyg från knä till knä)
Bild
Användarens profilbild
Av Helena
Länken nummer två:
Jag har aldrig provat det själv, men det kan ju knappast bli tungt med en så liten bebis. Men jag tror den där tibetanska varianten är vanligare med lite större barn, för ett litet barn får ju inte så mycket stöd för ryggen.

Fast farligt är det väl inte att bära så, det är väl typ som att du bär en bebis med händerna och stöder den under rumpan och lite under övre delen av ryggen.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag kan inte fatta varför BB markanstför den knytingen så hårt, det är ju den som är på jättemånga reklambider för dem....för att vara lite krass....den e ju idiotisk?!?!?*suck* jaja....
Quickfix skulle jag inte våga bära i...och joar gillar det detfinitivt inte (ibland har jag dragit för hårt i ryggsäckarna å då glider ju tyget upp så det blir så) han bilr JÄTTEARG!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Men den bäbisen såg väl allt bra liten ut för en quick fix! Uschameja...tänk på de4n stackars bäbisnacken när mamman sedan traskar iväg. :(
Användarens profilbild
Av Helena
Det är väl olika hur stadiga bebisar är i nacken, en del är ju stadiga nästan från början. Fast jag håller med om att det inte ser särskilt mysigt ut med pyttebebisar på ryggen.
Användarens profilbild
Av Molla
Jag har sett en liknande (likandan?) knyting som quick fix pa samma sida, för nödsituationer (gjord av typ joggingbyxor) och dar ar den ju funktionell, men annars? Naa, jag tycker den ser totalt omysig ut.! Inte blev det ju battre pa en san liten bebis.

Bundlerknytingen med tyget mer utbrett ser ju lite battre ut, maste jag halla med om. Tycker nog anda barnet verkar lite.... :hmm: oskyddat? pa nat satt?? (jag e nog bara knasig nu :D )
Användarens profilbild
Av Helena
Är det inte någon som sett en annan hemsk Babybundler knytning. Barnet hänger i ett slags V på ryggen och benen är rakt ner. Ser totalt livsfarligt ut.
Den var på omslaget till min Babybundlerförpackning som jag köpte 2003.
Användarens profilbild
Av Molla
Helena skrev:Är det inte någon som sett en annan hemsk Babybundler knytning. Barnet hänger i ett slags V på ryggen och benen är rakt ner. Ser totalt livsfarligt ut.
Den var på omslaget till min Babybundlerförpackning som jag köpte 2003.
Du menar den dar barnet ar vant fran bararen? Tror det ar en knytning liknande denna fast pa ryggen?!
Om det ar samma vi tanker pa :wink:
Användarens profilbild
Av Danca
Faktisk syntes jeg at den strap carry er ganske genial. Den er super god og støttede og hurtig og nem. Dog ville jeg aldrigt gå utenomhus med mit barn budet sådan, folk tror jo jer gør dem ondt :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?