Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Finns det färgad vliselin att köpa någonstans? Jag skulle behöva ha grön..
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag tror inte heller att det finns. Jag har bara sett svart och vit. Vad ska du använda den till?
Användarens profilbild
Av sirisirius
linafelicia skrev: Vad ska du använda den till?
Jag har klippt ut löv från ett tyg och trodde att jag skulle kunna lägga ihop dem två och två men det gick ju inte. Så nu får det väl bli grön baksida. Ska göra mobiler till sonens jungelrum.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Frida med Mea skrev:Men det ska tydligen finnas som är klistrig på båda sidorna, vet dock inte var det finns att köpa. Läste en gång till och det fungerar ju fortfarnade inte.

Vad tror du om grönfilt?
Vliesofix är det som är klistrigt på båda sidorna. Det är liksom bara själva klistret i ett tunnt flor.
Användarens profilbild
Av solängel
Vliesofix finns bla på panduro, men jag tycker att en välsorterad sy/tygaffär borde ha sådant.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Tack för tipsen! Ska se om jag kan hitta nått tyg som passar till baksida. :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
sirisirius skrev:
linafelicia skrev: Vad ska du använda den till?
Jag har klippt ut löv från ett tyg och trodde att jag skulle kunna lägga ihop dem två och två men det gick ju inte. Så nu får det väl bli grön baksida. Ska göra mobiler till sonens jungelrum.
Vilken bra idé att klippa ut former och göra till mobil. Jag har länge tänkt göra en mobil och hänga över lillkillens säng men inte kommit så långt. Jag hade tänkt sy små figurer men nu lutar det åt att bara klippa och stryka ihop med vliesofix 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?