Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miltonia
Finns det någon som sytt ett bra bärskydd (helst som fungerar både till sjal och sele) och har mönster att dela med sig av? Eller någon sorts beskrivning i alla fall? Och vad har ni använt för tyg?
Användarens profilbild
Av SaraLj
En kompis till mig sydde ett till mig efter eget mönster. Ska fråga om hon har det kvar....
ser ut såhär
Bild

Alltså utan luva och med gummiband för att göra den "påsig" i nederkant.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Det borde inte vara överdrivet svårt att göra, ett fyrkantigt tygstycke som är bredare än vad selen är (Mäta när barnet sitter i selen kanske?) och sen sätta dragsko både uppe i nacken och nere vid fötterna samt att sy fästen i alla hörnen. Jag ska prova när jag får min sele :)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Silverros skrev:
Trulsamin skrev:Det borde inte vara överdrivet svårt att göra, ett fyrkantigt tygstycke som är bredare än vad selen är (Mäta när barnet sitter i selen kanske?) och sen sätta dragsko både uppe i nacken och nere vid fötterna samt att sy fästen i alla hörnen. Jag ska prova när jag får min sele :)
Det tyker jag att du ska göra.. och så ska du ta fina bilder och berätta hur du gjorde för oss sy-handikappade :this:
detsamma med din supersnygga skötväska :love: :heart:

Åh, det kommer instruktioner på skötväskan med, jag har bara inte fått lov att sitta ner ifred tillräckligt länge för att kunna tänka efter ordentligt så att jag kan sammanställa det hela.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag tror det beror lite på, jag tänkte köra på fleece och något tjockt tyg som man kanske kan impregnera, vi får se lite vad jag hittar... Fleece är ju förhållandevis bra när det gäller allt möjligt beroende på vilken fleece man väljer :)
Användarens profilbild
Av pulibus
Silverros skrev:Men vad tror vi om vilket sorts tyg manska till ett bärskydd? Vore ju fiffigt om man kunde ha det på både hösten/vintern..
Dvs vind och vattentätt?
Jag har funderat på bävernylon, det står ju emot det mesta.. Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av Stark
Jag har ett "skydd" som är en panel som jag kan sätta fast i min vinterjacka och som jag gjort av fleece och bävernylon. Det tycker jag har fungerat ypperligt.
Användarens profilbild
Av SaraLj
Men justja... Har glömt! :rodna: :oops: :rodna:
Ska fixa...
Användarens profilbild
Av Stark
mei_ro skrev:
Cilia skrev:Jag har ett "skydd" som är en panel som jag kan sätta fast i min vinterjacka och som jag gjort av fleece och bävernylon. Det tycker jag har fungerat ypperligt.
tassar här, har funderat på något liknande.
Ska se om jag kan hitta kort...
Användarens profilbild
Av Stark
Cilia skrev:
mei_ro skrev:
Cilia skrev:Jag har ett "skydd" som är en panel som jag kan sätta fast i min vinterjacka och som jag gjort av fleece och bävernylon. Det tycker jag har fungerat ypperligt.
Hittade
Bild

Bild

Bild

Far skriva mer sen

Nu da?
Senast redigerad av Stark den fre aug 27, 2010 17:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Cilia skrev:
Cilia skrev:
mei_ro skrev:
Hittade
Bild

Bild

Bild

Far skriva mer sen
Kan inte se korten :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?