Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
...verkar ju inte vara i linne :roll:
På Babyhips hemsida står det att den är i bomull/viscose! Varför kalla den för linnesjal då?

Är det någon som provat sjalen? Hur mycket tjockare är den än gauzen? Hur avlastar den?
Användarens profilbild
Av Mia
Den är lite stummare än Gauzen men lika lättknuten.
Den är nästan lika tunn, märker faktiskt ingen skillnad.
Den avlastar som Gauzen tycker jag nog... Alltså helt ok men inte som en Stork eller Didy.
Den är ju helt slät i tyget så jag kan tänka mig att det blir lite mer strykjobb...
Vad det verkligen är för material vet jag inte men visst känns den som tunnare linne...
Av Annsofi
jo vi beklagar att det står fel i informationen och följande gäller;
Calin Bleus linnesjal är av materialet lin och viscose förutom färgen black & white som är av lin och bomull.

När det gäller skillnaden mellan gauze och linnesjalen så tycker jag personligen att det är stor skillnad. Gauzen är en tunn, luftig sjal som knappt känns när man har den på sig. Den är lättarbetad och avlastar bra. Linnesjalen är tyngre och tyget är tjockare än gauzen men den är ändå inte bland de tjockare sjalarna på marknaden. Den säljs mycket i Frankrikre där sjalbärare ofta bara köper 1 sjal och inte som i Sverige där man ofta har både långsjal, ringsjal och sele eller flera olika långsjalar. Jag personligen (ej som försäljare) som inte är någon "långsjalsmänniska" i den bemärkelsen föredrar gauzen liksom rebozon och tycker att linnesjalen är för kraftig för mig, trots att den inte är lika kraftig som de tjockare sjalarna på marknaden.
Jag tilltalar även av gauzens naturliga skrynklighet (och rebozon som inte blir skrynklig) vilket gör dem lättskötta. Om man vill stryka sin linnesjal så har man naturligtvis lite jobb, liksom linnekläder så blir den ju skrynklig men jag vet inte, skrynkligt linne tycker jag ser snyggare ut än skrynkligt bomull så jag stryker inte linnesjalen heller.
Av Aelia
Annsofi skrev:Den säljs mycket i Frankrikre där sjalbärare ofta bara köper 1 sjal och inte som i Sverige där man ofta har både långsjal, ringsjal och sele eller flera olika långsjalar.
:shock: :roll: :shock: 1???? hur funkar det? :shock: :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?