Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag skulle vilja sy såna dom har på dagis som är som en gympadräkt med armar, huva o svans, dom älskar jag :loving: Men jag får aldrig tummen ur att göra det o Linus är lix inte intresserad av att klä ut sig :roll: Men jag skulle gärna vilja testa..
Jennelii skrev:Jag skulle vilja sy såna dom har på dagis som är som en gympadräkt med armar, huva o svans, dom älskar jag :loving: Men jag får aldrig tummen ur att göra det o Linus är lix inte intresserad av att klä ut sig :roll: Men jag skulle gärna vilja testa..
Du kan få testa att sy till mina barn. ;)
Användarens profilbild
Av Caroline
När Maltes förskola skulle ha maskerad med rymdtema och Malte önskade att han fick vara en alien från Neptunus sydde jag denna till honon. Jag är inte så bra på att sy, men när det gäller utklädningskläder kan jag tycka att det är kul, för det gör inget om inte sömmarna och passformen blir så bra. Den var jättelätt att sy. Jag vek tyget dubbelt och klippte ut ett T. Sydde sen ihop och satte på en huva. :-)
Bild
Användarens profilbild
Av puppan
Jag sydde en kattdräkt till K när hon var tre i randig velour: Ett par vanliga muddbyxor med en svans i rumpan och en tröja i omlottmodell.
Pricken över i:t blev ett diadem med spetsiga kattöron fastsydda. :tumup:

Hittade en halvrisig bild på byxorna:

Bild

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?