Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Jag ser i tråden om värsta sjalen att många inte vill ha någon Hoppis. Jag har inte känt på så många sjalar i min dag, men jag hade en blå Hoppis och en Stork Ulli hemma ett tag samtidgt. Och jag blev jättebesviken på Ullin, den var hård och stel medans min Hoppis, som jag visserligen inte heller gillade, var tunn, mjuk och skön. Är hopparna ojämna i kvaliten, eller definierar vi tjockt på olika sätt?
Användarens profilbild
Av Panakeia
JA! hoppisarna e jätteojämna...och de ger mmed dig jättemycket med tiden!
Användarens profilbild
Av Nova
Hoppisarna är definitivt olika, vissa mjuka andra strävare.
Användarens profilbild
Av mian
Är de olika mellan modeller/färger eller mellan exemplar?
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tycker det verkar så...har hört många klaga på havanna tycket jag, och dehli, men har nog inte hört nån som varit helanti montreal t.ex....
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tror att det är olika från olika exemplar. Vi har en dehli i gbg, amöbas, och den är gosig och inte tjock. Havanna har jag hört är dum och lille.
Användarens profilbild
Av Helena
Ullin var kanske nytvättad. Vissa Storkar kan vara lite stela och hårda när de är nytvättade. I alla fall är min inka det, Leo-sjalarna är mjukare.

Det som jag inte riktigt gillar med Hoppisen är att först är den hård och sträv efter tvätt och sen blir den liksom mjuk, men mjuk på ett sätt jag inte gillar. Jag gillar Storkarna bättre som har lite mer stadga i sig på något vis.
Användarens profilbild
Av diddeldi
de flesta hoppisar jag känt på har varit bra, men några har varit hårda och sträva (sannasmammas gamla kapstadt till exempel). fast jag tror inte att det har med olika färger att göra så mycket, utan att vissa har blivit sämre i handvävningen bara.

sen har de oftast ett "ingosningsbehov", att de blir mjukare efter användning. men så tycker jag att det är med de flesta sjalar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?