Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag får absolut inte till det med tvillingsöm...jag har en husqvarna 5610 som har många många år på nacken!
den har nyligen varit på service och är i kanonskick!
Saken är den att tyget rullar ihop sig mellan sömmarna...precis som om undertråden inte släpper efter som den borde!?!?
Jag vill gärna få till det och bli vän med tvillingnålen då det blir så snygga sömmar...
Jag plockade faktiskt fram en maskin jag fått av svärisarna (en yamata av något slag) för att kolla hur den gjorde och det blir jätte fin söm...tyvärr gick den breda tvillingnålen sönder så har bara en smal nu! Får köpa en ny sen! Jag fick iaf sy klart det jag påbörjat! :-) men hade varit skönt att få till det på husqvarnan så jag slipper ha tre maskiner framme! :-)
tycker jag har provat ändra på alla spänningar på alla olika sätt...men som sagt gick nålen sönder och jag hade bara en bred! Den smala har jag inte testat på husqvarnan så vet inte hur det funkar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?