- tis jun 22, 2010 16:15
Jag sitter i styrelsen i vår förening och vi har supersmå hissar. Ett par ska få barn i sommar och frågade om de fick ställa vagnen i trappan, men det är inte tillåtet (brandsäkerhetsskäl) men jag tipsade om att vi får större hissar snart, och så skrev jag visst något om att vi hade burit mycket i sele/sjal, och att en annan granne löst det genom att köpa en manduca...
Då fick jag svaret att de oxå hade tänkt att använda sin babybjörn mycket...
Hur gör jag nu? Jag är såååå sugen att skriva något om att de gärna får långa sjal eller sele om det känns tungt, eller om barnet har höftproblem... Men jag känner att jag måste hålla snattran ibland! Jag kan ju tipsa om en ergonomisk sele i augusti lika gärna, men nu har jag ju henne "på tråden" sas (via mail). Jag vill verkligen inte missionera... Jag tänker bara "ajajaj, babybjörn smärta i axlarna"...
Då fick jag svaret att de oxå hade tänkt att använda sin babybjörn mycket...
Hur gör jag nu? Jag är såååå sugen att skriva något om att de gärna får långa sjal eller sele om det känns tungt, eller om barnet har höftproblem... Men jag känner att jag måste hålla snattran ibland! Jag kan ju tipsa om en ergonomisk sele i augusti lika gärna, men nu har jag ju henne "på tråden" sas (via mail). Jag vill verkligen inte missionera... Jag tänker bara "ajajaj, babybjörn smärta i axlarna"...
"Man måste förlåta den man var, så att man kan acceptera den man är, för att kunna älska den man kommer bli"