Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av loppa
Jag har gjort ett litet men tappert försök att få nån slags ordning och reda i mei tai-djungeln, men har typ gett upp redan i inledningsskedet. Det finns ju hur många varianter som helst! :roll:

Nu har jag i alla fall spanat in en som tydligen heter Sköldpadda: http://www.knyt-an.se/visa_produkt.asp? ... +v%E4ndbar .

Kan inte direkt påminna mig om att jag läst namnet nånstans innan. Har någon erfarenheter av den modellen? Hur är den i jämförelse med t ex cozyn, som jag förstått är en modell som många gillar..?
Av loppa
Åh, tack för svar. Aha - bredare sittdel. Det var värdefull information, då min bebis ännu är rätt liten. Kanske inget för oss just nu med andra ord.

Utbredbara kontra vadderade axelband: Jag har än så länge bara erfarenhet av trikåsjal. Har en tricot slen just nu (hade en annan åt de två andra barnen) och upplever att axelbanden ibland drar ihop sig och inåt mot nacken, med påföljande felbelastning. Det är inget ni upplever med de utbredbara på en mei tai? Vad är det hos vadderade som t ex du inte gillar, JennyB73?

Jag vet egentligen inte vad som attraherade mig. Jag blev helt förvirrad av alla modeller, och tyckte nog mest till slut att den var fin och såg sval ut :? .
Av Hell Cat
Håller med om att Skildpadden är bäst till lite större barn. Angående axelbanden så tycker jag att det avlastar bättre med utbredbara band. På Kozyn hade jag problem med att banden gled upp för nära halsen. Du kan gå in i Köpes och fårga efter en billg hemsydd meitai (för mindre barn) och prova vad du gillar att bära i en sån! Jag har alltid gillat tanken på meitai men numera bär jag bara i sjal eller ergonomisk sele eftersom jag aldrig fick till meitaien så bra som jag önskade.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Sittdelen är 60 cm hög, 45 cm bred, med andra ord ganska stor jämförelsevis. Det beror lite på hur man själv är byggd också hur den passar. För en del går det jättebra att bära små bebisar i den i vagga eller upprätt med benen innanför.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?