Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aspasia
Leia trivs jättebra i vår trikåsjal, bär henne omslutet, men om jag skulle få för mig att lägga mig på rygg för att vila blir det ett jäkla liv. Hon häver sig upp på underarmarna och skriker irriterat. Om jag plockar henne ur sjalen vill hon oftast inte vila så det är bara att resa sig upp igen... Någon som känner igen sig?
Av Sofie
Jag har aldrig någonsin legat med barn i sjal. Det är knappt tillåtet att sitta här i huset :lol:
Användarens profilbild
Av nakum
Jag brukade ibland kunna lägga mig på sidan. Blev det obekvämt lossade jag lite på knuten och knöt upp så gott det gick men så vi fortfarande var ganska inlindade båda två. Undra om jag gör mig begriplig nu. :hmm:
Av medlawg
Sofie skrev:Jag har aldrig någonsin legat med barn i sjal. Det är knappt tillåtet att sitta här i huset :lol:
:iagree:
Märkligt hur de kan känna att man börjar böja benen och sakta sjunka mot stolen... Nu funkar det bättre men innan han var 3 månader var det oftast inte ens stå stilla som gällde, utan gå runt eller göra guppiga knäböj :whut:
Användarens profilbild
Av Aspasia
medlawg skrev:
Sofie skrev:Jag har aldrig någonsin legat med barn i sjal. Det är knappt tillåtet att sitta här i huset :lol:
:iagree:
Märkligt hur de kan känna att man börjar böja benen och sakta sjunka mot stolen... Nu funkar det bättre men innan han var 3 månader var det oftast inte ens stå stilla som gällde, utan gå runt eller göra guppiga knäböj :whut:
Det går faktiskt bra för mig att sätta mig i fåtöljen om hon är lugn eller sover, annars är det guppgång som gäller. Jag var nyligen inne på en tråd med bilder på sjalpappor, där var det otroligt mycket sovande herrar och sjalbarn. Intressant att det verkar funka så bra för dem!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?