Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hjälp mig som inte vet... please :wink:

Jag är på jakt efter en vävd sjal som ska vara hyffsat tunn och inte för varm att bära i och minst 4,6m lång.
Vilka har man att välja mellan?

Hur är dessa (tex jämfört med en Didy Ellips som jag haft tidigare och vet hur den är?
WBB Iris 4,6
Ellevill Zara Chocolate
Både Ellevill och WBB är tunnare än Ellipsen. WBB är ju en gås så den är ju absolut tunnast.
Annars skulle jag säga att indio är relativt tunn, likaså tunn hoppe. I sommar tänker jag bära i de jag nämnt. Den absolut tunnaste och skönaste sjalen tror jag är didy Rosalie som är Didymos tunnaste sjal.
ClaraochMeja skrev:
diddeldi skrev:wbb är så tunn så man nästan kan se genom den, mycket tunnare än ellipsen.
Avlastar den bra ändå?
Jag tycker inte att den avlastar så bra, den skär lätt in. Svårare att få till en skön knytning. Ingen myssjal... Men den är ju tunn & sval! Den har både för & nackdelar, tyvärr :tumup:
ClaraochMeja skrev:Och av dessa då, vilken är tunnast och skönast i bärkomfort?

Didymos Indio Viola
Ellevill Zara EV Chocco
Nu går du in på djupt vatten! Detta ämne mellan dessa 2 sjalar går meningarna i sär.
Det beror på vilken man föredrar, man måste ha provat bägge.
Jag gillar både zara och indio och bägge har bott och bor här. Tycker dock att zara är bäst till småttingar. Men smaken är som baken delad..
ClaraochMeja skrev:
thowida skrev:
ClaraochMeja skrev:
diddeldi skrev:wbb är så tunn så man nästan kan se genom den, mycket tunnare än ellipsen.
Avlastar den bra ändå?
Beror på hur stort barn du ska bära.
En 7kgs...
då tycker jag absolut att den avlastar tillräckligt bra. men självklart är det skillnad mot en didymos.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?