Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjalgalen
Idag har varit en dag med mycket innehåll, och minsta pojken har inte sovit ordentligt så han var rejält trött när vi gjorde (sen) lunch. Han gick runt och kinkade lite och var ganska klängig. Fast han ville inte sitta uppe på höften heller och jag tänkte inte längre än så.

Minstingen gick ut i köket till pappa, och jag var i sovrummet, hör hur de pratar och lillen blir mer och mer kinkig. Efter en stund knallar han ut i hallen där sjalarna hänger, drar ner Martin och bär ut till pappa. Sen springer han ut och hämtar Geckon också, så pappa kunde få välja vilken han ville ha! Pappan ropade in mig, och bad om hjälp att få upp lillen, och när jag lyfter upp honom, så blir han oxtokig - kastar sig ner och springer till pappa! Han trodde att jag skulle ta honom på¨min rygg, och han hade ju väldigt tydligt talat om var han skulle vara!

Vi fick upp honom iallafall, jag har aldrig knytit sjal på någon annan, men det blev toppenbra till slut :love: :love: När vi väl var klara kom stora killen och ville också åka "bärtaxi", vi lade oss i sängen och kramades lite istället :heart:

Jösses vad jag älskar min lilla familj, de är bärinvanda allihopa!
Användarens profilbild
Av Asia
:tumup: :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:loving: :heart: Så söt och bestämd kille

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?