Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hallonkolan
En vän lånade min trikåsjal när hennes första föddes. Nu när hennes andra kom undrade hon om hon fick köpa sjalen av mig. Det är ju jättebra egentligen, uppmuntra sjalande som jag såklart vill göra. Men jag vill inte sälja den, jag vill spara den till mina barn :heart: så att de kan få känna på den och själva inse hur mysigt det var i sjalen när de blir stora så att de själva vill bära. Känner mig egoistisk! Hon blev inte alls sur eller så och hon fick låna en annan sjal av en annan vän, men ändå...Lite snål känner jag mig.
Av Sofie
Äsch, inte snål :heart:
jättegenerös som lånade ut framtida arvegods till en vän! :-)
Sofie skrev:Äsch, inte snål :heart:
jättegenerös som lånade ut framtida arvegods till en vän! :-)
:iagree:

Första/favoritsjalen är ju samma sak som åkahemfrånBBkläderna! De kan man ju inte ge bort/sälja heller!
Håller verkligen trikåsjalar att spara till ens egna barn? Jag trodde att själva strechen försvann efter ett tag? :hmm:

I vilket fall tycker jag inte att det är det minsta konstigt att du inte vill sälja och såklart du inte ska ha dåligt samvete över det.
PrettyUgly skrev:Håller verkligen trikåsjalar att spara till ens egna barn? Jag trodde att själva strechen försvann efter ett tag?
Jag tänkte nog mest bara visa hur gosig den är. Men egentligen sparar jag den nog till mig själv. Ni har rätt i att jag inte ska ha dåligt samvete, jag släpper det nu. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?