Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Har precis fått hem min första gås! Färgen är verkligen underbar! :loving:
Bära är lite värre just nu... går ju inte alls faktiskt :lol: så hur den är i det avseendet vet jag förstås inte.

Eftersom den är helt ny har jag förstått att den ska tvättas innan användning. Men sen då, när den torkar? Ska jag bara hänga den på tork som vanligt, eller ska den snurras ihop så att den blir krinklad? Kan inte hitta någon information någonstans om hur det ska vara. Vissa gåsar ska ju vara skrynkliga (och då antar jag att man gör så, eller? Jag kanske har fel?) men andra inte. Tempting green vet jag inte vilken kategori den hör till.

Någon som vill berätta allt om detta för mig? :eld: :help:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Härligt att höra att du fått hem en gauze tempting green - färgen är verkligen läcker :love:
Just tempting green (som kom våren/sommaren 2009) är en så kallad lätt skrynklig gauze, dvs den motsvarar inte tidigare utgåvor av skrynkliga gauzesjalar vad gäller skrynklighet. Du kan dock få den rättså skrynklig.
Tvätta innan användning (om den är helt ny) och häng på tork som vanligt. Då blir den som sagt lite lätt skrynklig. (Skulle du däremot torktumla blir den helt slät.) Du kan även med fördel tvinna den när den fortfarande är våt och på så vis få den mer skrynklig.
Lycka till med din gauzesjal! 8)

PS. Skötselråd för gauzesjalarna finns på MammaBarns hemsida: http://www.mammabarn.se/list_varugrupp. ... +gauzesjal
Användarens profilbild
Av Edith
Scharlott skrev:Härligt att höra att du fått hem en gauze tempting green - färgen är verkligen läcker :love:
Just tempting green (som kom våren/sommaren 2009) är en så kallad lätt skrynklig gauze, dvs den motsvarar inte tidigare utgåvor av skrynkliga gauzesjalar vad gäller skrynklighet. Du kan dock få den rättså skrynklig.
Tvätta innan användning (om den är helt ny) och häng på tork som vanligt. Då blir den som sagt lite lätt skrynklig. (Skulle du däremot torktumla blir den helt slät.) Du kan även med fördel tvinna den när den fortfarande är våt och på så vis få den mer skrynklig.
Lycka till med din gauzesjal! 8)

PS. Skötselråd för gauzesjalarna finns på MammaBarns hemsida: http://www.mammabarn.se/list_varugrupp. ... +gauzesjal
Tack så mycket för hjälpen! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?