Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av november
kanske lite tidigt :mrgreen: men jag vill snart köpa en sjal till mina kommande små. bar w i en moby wrap men vad ska jag ha för att kunna sjala två på en gång?

sen måste jag väl ha två olika så att både pappan och jag kan bära, och sen två vävda och en två selar. eller?! :app:
Av Ponyo
När jag var hos Babydesign med en kompis så såg jag en skitlång trikåsjal. Tror att det var Hoppes tunna trikåsjal.

Jag har kommit på en smart MT-hybrid för tvillingar. En sådan borde du ha :tumup:
(Fast jag har inte ens sytt den själv än, men jag har en skiss i huvudet) :lol:
Användarens profilbild
Av Keke
Jag hade sino, tricot slen och mam eco, sinon blev fort svajig till två men mamecon och tricot slen var underbara :loving: sinon använde jag till ensambärning istället.

De på vårdcentralen pratar fortfarande om mig, när jag kom in med båda i samma sjal för att följa dottern till lab. De blev alldeles saliga :loving:

Och ja minst två vävda och två selar och två-tre ringsjalar och några mt. För det har jag :mrgreen: Ringsjalarna hade jag inte klarat mig utan :tumup:
Av dora
jag hade en looma sino, använde bara någon enstaka gång. det var ursvårt att knyta fast båda samtidigt. hoppas du får till det bättre :tumup: jag bar dem mycket i armarna, båda samtidigt istället. sen hade jag en och maken en på magen om vi var utanför huset. beco butterfly med bebisinsats har varit extra bra tycker jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?