Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lundie
Har någon provat den här? Har aldrig hört talas om den förut.
Bild
Av Blivix
Hmm.. i min värld ser det väldigt obekvämt och "fel" ut..
Användarens profilbild
Av Lundie
Fast barnet sitter ju ändå rätt. I typ grodpossition. Jag utgår från att man kan ha barnet mot sig också.
Användarens profilbild
Av Jolin
Jag har bara sett bilder där barnet är buret mage mot mage med denna innan.
Ser ut att vara tungt för bäraren även om barnet ser ut att sitta ok. Har ingen höftbälte heller så borde vara tungt på axlarna. inget för mig mao. nog mest för pyttebebis tänker jag... :hmm:
Användarens profilbild
Av Lundie
Jag kan se mig själv med min klump framåtvänd i den där. Då får jag ha en ryggsäck med stenar i på ryggen som motvikt :Hahaa:
Av Blivix
Lundie skrev:Fast barnet sitter ju ändå rätt. I typ grodpossition. Jag utgår från att man kan ha barnet mot sig också.
ja, jag tänkte mer på mig som bärare faktiskt..
Långt ner och inga avbärarbälten..
Lundie skrev:Jag kan se mig själv med min klump framåtvänd i den där. Då får jag ha en ryggsäck med stenar i på ryggen som motvikt
Haha!!!!
Av joannaoj
Mina damer... är det en bit av barnets bakdel som sticker ut längst ner i mitten, eller är det bara hur bärdonets mönster ser ut när det skrynklar sig? Den ser lite ut som en tricotti/easyhug, tycker jag.
Användarens profilbild
Av Din mamma
joannaoj skrev:Mina damer... är det en bit av barnets bakdel som sticker ut längst ner i mitten, eller är det bara hur bärdonets mönster ser ut när det skrynklar sig? Den ser lite ut som en tricotti/easyhug, tycker jag.
Det är rumpan, det kan jag sätta min rumpa på!
Av joannaoj
Din mamma skrev:
Bra för den som pysslar med EC då. :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har provat, barnet sitter bra men det blir förstås lite tungt i axlarna efter ett tag eftersom det inte finns något avbärarbälte. men den är i första hand tänkt för kortare bärstunder om jag förstått det hela rätt.
Av JoJsMamma
Men den ser ju så svårt obekväm ut - både för bäraren och barnet?? :hmm: :whut:
Användarens profilbild
Av Lundie
Din mamma skrev:
joannaoj skrev:
Din mamma skrev:
Bra för den som pysslar med EC då. :roll:
Ah, du tänker utanför den berömda lådan, jag gillart! :tumup:
:tumup:
Av Lenaskeå
Jag har varit sugen på att prova en sån här men tack vare det ni skrivit här så ska jag stryka obi från min "vill-ha-lista"! Tack! :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?