Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
Trivs inte alls med min butterfly I och den verkar svårsåld (och blir den inte såld så finns inte pengar att köpa en annan sele för).
Jag gillar inte att det är tyg mellan barn och bärare, frågan lyder alltså - törs jag klippa bort skiten och sy fast axelbanden direkt på selen eller är det att häda :hide:
Av Ponyo
liten06 skrev:Trivs inte alls med min butterfly I och den verkar svårsåld (och blir den inte såld så finns inte pengar att köpa en annan sele för).
Jag gillar inte att det är tyg mellan barn och bärare, frågan lyder alltså - törs jag klippa bort skiten och sy fast axelbanden direkt på selen eller är det att häda :hide:
Kan du inte bara spänna åt spännena till sittdeln till max. Och sy fast babyinsert och "skiten", så ser den nästan ut som en 4th gen.
Jag bar Vilhelm så en hel del på slutet.
Användarens profilbild
Av Ester
vad tycker du om den du lånade?

du ska inte sälja den och köpa sakura cranes som ligger ute?
Av liten06
Elin skrev:vad tycker du om den du lånade?

Jag tror inte att det finns någon beco som passar mig, 4th var bättre än butterflyen men ändå inte alls lika skön som ap:n.

Det är ingen som vill köpa den, annars hade den åkt snabbare än kvickt (bra reklam det här är 8) )
Användarens profilbild
Av Ester
liten06 skrev:

Jag tror inte att det finns någon beco som passar mig, 4th var bättre än butterflyen men ändå inte alls lika skön som ap:n.

Det är ingen som vill köpa den, annars hade den åkt snabbare än kvickt (bra reklam det här är 8) )
funkade AP?

det är ju bra kurs på pundet nu....
Av liten06
Bubbi skrev:
liten06 skrev:Trivs inte alls med min butterfly I och den verkar svårsåld (och blir den inte såld så finns inte pengar att köpa en annan sele för).
Kan du inte bara spänna åt spännena till sittdeln till max. Och sy fast babyinsert och "skiten", så ser den nästan ut som en 4th gen.
Jag bar Vilhelm så en hel del på slutet.
Fast jag tycker inte det funkar, nu har jag ju iofs inte sytt fast det men det blir så bulligt.
Av liten06
Elin skrev:
liten06 skrev:

funkade AP?

det är ju bra kurs på pundet nu....
Tanken har slagit mig...
tyvärr hittar jag ingen ap som jag verkligen gillar, becos däremot :mums: en morning glory skulle sitta fint!
Av gurkan
Vad är det för mönster? Hoppas ful, hoppas ful, hoppas ful. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?