Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att de tillfälligt är slut, men att de kommer att ha alla färgerna i lager igen i slutet av mars. Hör med Ingrid på Babydesign, jag har förhandsbeställt en Luzern.
Användarens profilbild
Av Anna
annars tycks den ju finnas på www.hoppediz.de och det går ju att beställa direkt från dem och man inte vill vänta på att babydesign får in.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, de har varit slut länge, men Hoppeiz fick äntligen in nytt lager igår (onsdag). Jag kommer att beställa hem nya sjalar från dem idag , bla Montreal, och då kommer jag att ha sjalarna här nästa vecka.

Hälsningar
Ingrid

www.babydesign.se
Av millington
Vill bara säga att Montreal är en underbart vacker sjal! Tyvärr försvann min på en resa till Kanada (till Toronto, de kanske inte gillade att jag gick med en quebecinspirerad sjal? ;-)
Användarens profilbild
Av Cecilia
Är numera lycklig ägare till en Hoppediz Montreal! :D

Blev erbjuden en begagnad, prisvärd och fin! Tack så mycket! :D

Den är både vacker och skön, fast det känns konstigt att ha en blå sjal, får jag erkänna. :oops: Jag är så van vid att vara rosa/röd hela tiden. Men jag köpte faktiskt en ljusblå kofta också, för att matcha. *s*

Vi får se om jag vänjer mig, men just nu så lutar jag faktiskt åt att välja en rödruta istället för stil när det blir dags att köpa en Antigua. :? Svårt att lära rosa hundar sitta ... :wink:
Av millington
Hmmm, jag köpte en Dehli, tänkte att det skulle vara en fin sommarfärg, men jag saknar min blåa! Vi kanske skulle göra ett byte? Du får en röd/gul och jag får en blå/vit.
Av GodisGlader
Babydesign har den nu och dessutom nedsänkt pris nu i påsk, tror det gällde till den 1 april. Blir sugen på en till nu när det är lite nedsänkt, har en montreal redan men men :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?