Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av joannaoj
Hur skyddar ni ungarnas ansikte från solen när ni bär i sjal? Här bor ingen som gosar ner sitt huvud i nån sjal, utan en som tittar hit och dit och överallt. Och solen är ju sämst att få i ögonen! Det börjar bli lite trögt att promenera sidledes...

Parasoll? Solbrills? Annat? Och var har ni hittat det ni har? (framförallt solglasögonen - de ska ju vara billiga (åtminstone prisvärda), bra, sitta kvar, och helst onesize så de räcker hela livet :roll: )
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Jag har köpr solbrillor med mjukt band runt huvudet hos lokale optikern. 190 kr tror jag de kostade. Sunshine kids heter de och de verkar funka bra. Fast onesize hela livet är de ju förstås inte (även om de faktiskt sitter bra på min 6-åring också :D )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Solhatt har vi använt här, funkar väl bra sålänge de inte slänger huvudet bakåt och stirrar upp i det blå :lol:
Av joannaoj
mari_tres skrev:Solhatt har vi använt här, funkar väl bra sålänge de inte slänger huvudet bakåt och stirrar upp i det blå :lol:
Ja, det enklaste var visst så enkelt att jag inte kom att tänka på det. Annars hade jag funderat på att skaffa en sombrero till mig själv... När ska man månne sluta känna sig som en nybörjare på ungar?
Användarens profilbild
Av mari_tres
joannaoj skrev:
mari_tres skrev:Solhatt har vi använt här, funkar väl bra sålänge de inte slänger huvudet bakåt och stirrar upp i det blå :lol:
Ja, det enklaste var visst så enkelt att jag inte kom att tänka på det. Annars hade jag funderat på att skaffa en sombrero till mig själv... När ska man månne sluta känna sig som en nybörjare på ungar?
:fnissa: tror inte att man gör det alls... eftersom varje unge är ett helt nytt kapitel :loving:
Av Woodgroves
Solhattar samt solglasögon med resår runt huvudet. Köpte på PO.P 175 kr tror jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?