Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Johanna25
Har inte sytt sen skoltiden så det var några år sen sist...nu har jag övertagit mammas gamla Bernina från 60-talet och får inte i backen :help: Någon som har några tips??
Användarens profilbild
Av sarahlc
är det en knapp eller en spak?

om det är att knappen är lite trög kanske man kan prova att smörja lite, men om knappen går in men inget händer skulle jag tro att det är symaskinsdoktorn som gäller...

kan man få se en bild på underverket kanske? :rodna: :vågen:
Användarens profilbild
Av Johanna25
sarahlc skrev:är det en knapp eller en spak?

om det är att knappen är lite trög kanske man kan prova att smörja lite, men om knappen går in men inget händer skulle jag tro att det är symaskinsdoktorn som gäller...

kan man få se en bild på underverket kanske? :rodna: :vågen:
Jodå, en bild ska jag nog kunna skaka fram! Lånade en från blocket (min är precis likadan :wink: )
Bild
Av Umma
Har du provat att trycka alla möjliga knappar inåt och samtidigt uppåt/neråt. Så hittade jag backen på min gamla Bettan. :mrgreen: Hoppas det löser sig.
Av Umma
Johanna25 skrev:Efter lite tryckande, vickande och trixande har jag äntligen lyckats :vågen:
:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?