Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Din mamma
Många tycker att just runt fyra månader är en knepig bebisålder! Vi hade det tvärtom, det var först vid fyra månader som vårt barn började bli lite harmoniskt :lol: men det var just för att han började upptäcka världen mer. Jag tror att det är så för ditt barn också, hon kanske vill se, pilla på saker, upptäcka. Kan du kanske prova att börja bära henne på ryggen? Då ser bebisar mer.

Kram!
Användarens profilbild
Av nakum
Jag tror att det var runt fyra månader som vi började med vanan att alltid plocka med oss en sked.. Thor kunde sitta nöjd nästan hur länge som helst bara han fick en sked att pilla och tugga på i sjalen. :fnissa: Så kanske något spännande att pilla med?
Vill du ha hjälp med ryggknyt så instruerar jag såklart gärna så gott jag kan på lördag!
Av Sofie
F blir arg om hon är i sjalen och behöver kissa eller bajsa. Då tar jag ur henne och går till handfatet.
Kan det vara något sådant?
Användarens profilbild
Av Droppen
Sofie skrev:F blir arg om hon är i sjalen och behöver kissa eller bajsa. Då tar jag ur henne och går till handfatet.
Kan det vara något sådant?
precis samma här med Mio.
man kan ha med en liten kissflaska om man är ute tänkte jag skriva men det funkar nog inte lika bra till en tjej. :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?