Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har lust att sticka en tröja antingen till Malva 2 år eller Liv snart 6 år. Tipsa mig gärna om webshoping. Mönster och garn från samma ställe uppskattas. Har stickat fina tröjor från Yllet förut men jag tyckte inte dom hade så mycket fin nu. Alla förslag mottages tacksammast. Gärna med länk.... :D
mammagumman skrev:
Den här var ju rätt charmig...

Bild

Kikade på den här hos ull och tyll också....
Den har jag stickat fast med andra färger:

Bild

Den var riktigt kul att sticka. Har även stickat mössan, men den vet jag inte var den är just nu :)
Sådana pippitröjor (eller gotländsk fiskartröja som det egentligen heter) har jag stickat både till mig och till brorsonen. Lilla pyret i magen kommer att få x antal sådana - jag håller redan på att planera färgkombinationer för flera år framöver! Bra sysselsättning sömnlösa nätter!

Det där ser ut som M&K:s ekoull, men jag har ett mönster i M&K:s eco babybomull också. Mönstret har jag fått, men det finns säkert att köpa också.
leonie skrev:Sådana pippitröjor (eller gotländsk fiskartröja som det egentligen heter) har jag stickat både till mig och till brorsonen. Lilla pyret i magen kommer att få x antal sådana - jag håller redan på att planera färgkombinationer för flera år framöver! Bra sysselsättning sömnlösa nätter!

Det där ser ut som M&K:s ekoull, men jag har ett mönster i M&K:s eco babybomull också. Mönstret har jag fått, men det finns säkert att köpa också.
Bomull verkar mysigt! Jag skulle gärna sticka i bomull men med annan färgkombination. Brun med rosa? Malva är väldigt fin i brunt. :hmm:
mammagumman skrev: Bomull verkar mysigt! Jag skulle gärna sticka i bomull men med annan färgkombination. Brun med rosa? Malva är väldigt fin i brunt. :hmm:
Brunt med rosa låter jättefint på någon som heter Malva! :love:

Nu när jag kollar närmare på mitt mönster ser jag att det gäller för både ekoullen och ekobomullen, man kan ta vilket som.
leonie skrev:Sådana pippitröjor (eller gotländsk fiskartröja som det egentligen heter) har jag stickat både till mig och till brorsonen. Lilla pyret i magen kommer att få x antal sådana - jag håller redan på att planera färgkombinationer för flera år framöver! Bra sysselsättning sömnlösa nätter!

Jag har stickat i ekoullen och den är jättemysig. Lilleman gillar den, men nu håller den på att vara för liten till honom snart. HAr tvättat den i maskin på ullprogram så den är lite noppig. Men varm och skön. Han vägrar oftast ta av sig den när han varit ute.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?