Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Inte för att jag har råd att köpa någon ny sjal just nu, men medan jag drömmer måste jag ju kolla vart de går att finna :)
Var hittar jag Bebinas sjalar? Stellaris har bara ett fåtal inne och jag hittar inte någon annan svensk återförsäljare. Någon som har tips om nätbutik från något annat land? Går att beställa från bebina.com men blir inte klok på om de levererar till Sverige. :?

Tack på förhand för hjälp :)
Av Lenaskeå
Du vill inte ha en begagnad? Dom är mjuka & sköna "ingosade" :tumup:

Isåfall kan du lägga in en annons på KÖPES! Hoppas du hittar någon som passar!
Av sjaltokan
jag tror säkert bebina levererar till Sverige, annars finns det ganska mycket begagnat.
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Lenaskeå skrev:Du vill inte ha en begagnad? Dom är mjuka & sköna "ingosade" :tumup:

Isåfall kan du lägga in en annons på KÖPES! Hoppas du hittar någon som passar!
Har inget emot begagnade ingosade sjalar så jag får kanske skriva en annons framöver :)
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
thowida skrev:jag tror säkert bebina levererar till Sverige, annars finns det ganska mycket begagnat.
Du hade så rätt så rätt, dubbelkollade med hemsidan så de ska kunna leverera även till Sverige.
Av Hell Cat
Vad brukar man få ge för en begagnad Bebina? Det är rätt tunna och bra sommarsjalar va? :sugen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JennyB73 skrev:Vad brukar man få ge för en begagnad Bebina? Det är rätt tunna och bra sommarsjalar va? :sugen:
Det beror på vilken Bebina det är, regnbågen får du nog betala lite mer för (jag köpte min beg för 800 men det går de nog inte för nu), stjärntecknen är vanligare= billigare.
Stjärntecknen är dessutom mjukare än regnbågen, iaf än min regnbågen. Zmurfan däremot (tror jag det var) har fått tag på en mjuuuk regnbåge så jag vet inte mo det är skillnad på dem med.
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
JennyB73 skrev:Vad brukar man få ge för en begagnad Bebina? Det är rätt tunna och bra sommarsjalar va? :sugen:
Det beror på vilken Bebina det är, regnbågen får du nog betala lite mer för (jag köpte min beg för 800 men det går de nog inte för nu), stjärntecknen är vanligare= billigare.
Stjärntecknen är dessutom mjukare än regnbågen, iaf än min regnbågen. Zmurfan däremot (tror jag det var) har fått tag på en mjuuuk regnbåge så jag vet inte mo det är skillnad på dem med.
Men stjärntecken finns bara i mörkblått va? :?
Av sjaltokan
JennyB73 skrev:
mari_tres skrev:
Men stjärntecken finns bara i mörkblått va? :?
Ja deminblå är stjärntecknena men de är det absolut bästa bebinorna.
Av Hell Cat
Denimblå är MYCKET bättre än mörkblått, jag har nog bara sett såna på bild och då är det svårt att bedöma färgen. Nu gav du mig lite huvudbry :cool:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JennyB73 skrev:Denimblå är MYCKET bättre än mörkblått, jag har nog bara sett såna på bild och då är det svårt att bedöma färgen. Nu gav du mig lite huvudbry :cool:
Och så är de ju ljusare på baksidan :wink: så om man inte vill ha en så mörk sjal så kan man ju vända det mörka innåt.
Av sjaltokan
JennyB73 skrev:Denimblå är MYCKET bättre än mörkblått, jag har nog bara sett såna på bild och då är det svårt att bedöma färgen. Nu gav du mig lite huvudbry :cool:
:rodna:
Det var ju inte meningen..

Den är dessutom snygg att färga. 8)
BildBild
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Vill du känna o klämma på en stjärntecken så kan vi säkert lösa det :) Har en här som vi älskar!
Av Hell Cat
loppatoppa skrev:
Vill du känna o klämma på en stjärntecken så kan vi säkert lösa det :) Har en här som vi älskar!
:vågen: Gärna!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?