Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
har nån provat hoppediz trikåsjal?
Vad tycker ni om den?
Vad är bra/dåligt med den jämfört med andra trikåsjalar?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har bara testat den en stund men den var väldigt mjuk och skön, kändes tunn men stadig. Den röda färgen är väldigt fin! Jag tycker att de flesta trikåsjalar känns rätt lika faktiskt så jag är nog inte så bra på det här.

Ska du få en bebis?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har ju inte provat den, men kan ju inte låta bli att lägga mig i.
Den ska ju vara väldigt elastisk och då kanske den blir mindre stadig?????
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Jag har ju inte provat den, men kan ju inte låta bli att lägga mig i.
Den ska ju vara väldigt elastisk och då kanske den blir mindre stadig?????
jag tycker inte att den känns ostadig faktiskt. och då har jag ändå provat med en tiokilosbebis :wink: . fast jag bär honom ju hellre i vävd sjal nu förstås. men den är inte väldigt elastisk tycker jag inte. kanske lite stretchigare än mobyn men inte alls som ubw.

jag gillar att man får välja längd, och så är det praktiskt (och snyggt) med olikfärgade kanter. ja, den är trevlig helt enkelt. en nackdel är att det finns så få färger, men de som finns är snygga (snyggare i verkligheten än på bilderna).

fast jag är väl en aning partisk eftersom jag säljer dem.
Användarens profilbild
Av SoFaD
jag är bra sugen på att köpa en till min väninna som ska ha bebis i maj nån gång. men måste på nåt sätt lura ut vilken färg hon vill ha?!?!
har ni nåt bra knep på att fråga det på ett smart sätt, utan att hon fattar vad som är på gång?
Användarens profilbild
Av Panakeia
va e hon för typ av människa?
man kan ju dela upp det i "mer diskreta färger" och "mindre diskreta färger" om hon e e person som inte gillar att sticka ut så e det kankse smart att inte ge henne en knallröd sjal som lyser över hela stan, utna en naturvit eller svart kanske e bättre, där ´kan man ju göra en viss utrensning iaf genom en sånn analys...
Användarens profilbild
Av SoFaD
ja, det var ju smart tänkt, tack!!
får klura lite på det!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?