Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
har funderat på detta ett tag nu, men visst borde man kunna sy brödpåsar eller släpper dom igenom för mycke luft och gör brödet tortt?

nån som testat?
Av surftrollet
Min steltonbrödpåse (gammal företagssommarpresent) har något isolerande lager mellan tyglagren. Jag vet inte vad det är för lager dock, och vi förvarar inte bröd i den på det viset utan enbart när vi har varmt bröd (scones eller minibaguetter eller så) till maten, så jag vet inte hur bra det är för färskbrödförvaring. Jag är lite petig med bröd som ligger framme, tycker det blir så trist så fort, så jag brukar lägga det i frysen och bara ta fram det vi äter upp omedelbart.
Av Vinterhumlan
Jag köpte på Smartasaker.se till min pappa. Känner man på dem känns det som om det är en perforerad plastpåse mellan ytter och innerpåsen, men jag är inte säker :hmm:
Av lilla trasdockan
tack för alla tänkvärda tips, vaxduk med dubbla bomullsfoder ska jag nog testa :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?