Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tror ni om en Hoppediz?? Är de bra`?? Har en tricotSlen nu som jag fått låna men måste lämna tillbaka till ägaren...Funderar nu på en vävd ex.Vad tror ni om en Hoppediz?? De hade bra priser!! :)
Och jag tyckte den var helt otymplig, svårknuten och avlastade inte alls bra... Däremot var den väldigt bra som sjalgunga. :D
Jag har älskat mina hoppediz.
Tycker det är en prisvärd och snygg bassjal som håller länge. Mitt tipps är dock att om man bär en puttis och tycker det blir mycket tyg så vik den dubben på bredden, väldigt smidigt.
Jag tyckte att Hoppe var tjock, sträv och svårknuten - en hästfilt... :?

Jag rekommenderar Didymos, Girasol eller Easycare, köpes med fördel begagnade - mjuka och fina :D
Vad man gillar för sjal är väldigt olika. Även inom märken så varierar sjalarna ganska mycket. Personligen finns det andra märken jag föredrar men tycker definitivt att en hoppe kan vara en bra sjal att prova vävd sjal med. Att köpa en begegnad sjal kan jag rekomendera. En sjal blir mer lättknuten och härligare att bära med om den blivit ingången ordentligt. En välanvänd sjal är oftast löjligt mjuk men ger ändå mycket bra stöd.

Det kan vara bra att få prova olika märken för att se vad som känns rätt för en själv. Och som boadicea skriver så varierar hoppedizsjalarna en del, men om man ska vara ärlig så är olika modeller av didymos också helt olika typer av sjalar och svåra att kämföra med varandra. När du väljer sjal välj en färg/mönster som du gillar för om man inte gillar färgen så kommer man inte bära så mycket i den.
Jag har haft två hoppar som jag avskydde, men av någon outgrundlig anledning köpte jag en tredje och den älskar jag! De gamla handvävda var väldigt ojämna i kvalitén och jag fick nog tag på ett par måndagsexemplar, men de nyare maskinvävda är betydligt bättre. Santiagon som jag har nu är den enda breda sjalen jag har, så den är perfekt som vintersjal till pyttebebis som behöver lite extra bakom nacken (bär på ryggen).

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?