Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Någon som tycker något om den? :hmm: :hmm: :D
Av legenden29
(Jämtland, vad kul! säger en Härjedalsfödd tös)

Jag tyckte den var bra när P vägde mindre o var kortare men sen han drog iväg så avlastar den inte optimalt på mig (165 lång o 38/40 upptill) Jag föredrar de MTs som är högre o som har lite vaddering i höftområde, o utbredbara axelband. Skulle ge den en trea om jag skulle ge omdöme. Rekommenderar ajlavjous MTs istället, som man kan köpa på Tradera.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
legenden29 skrev:(Jämtland, vad kul! säger en Härjedalsfödd tös)

Jag tyckte den var bra när P vägde mindre o var kortare men sen han drog iväg så avlastar den inte optimalt på mig (165 lång o 38/40 upptill) Jag föredrar de MTs som är högre o som har lite vaddering i höftområde, o utbredbara axelband. Skulle ge den en trea om jag skulle ge omdöme. Rekommenderar ajlavjous MTs istället, som man kan köpa på Tradera.
Har provat nu och tycker den avlastar Kanon! Saknar huvudstöd dock när lilleman somnat, men brukar då ta till en ringsjal! :loving: Ajlavjous MT:s är snygga, man kanske skulle ge dem en chans?! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?