Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Celerona
eller ja egentligen vet jag många sjalar jag vill ha men nu letar jag efter en enda.. :wink:

Är ella roo och antiguan stabila nog för min agnes som ju blir 1.5 i maj månad, eller skall jag hellre satsa på en hoppediz som känns som mer sjal för pengarna fast inte lika lyxig..
eller skall jag skaffa mig en sele som jag ju har tjatat om..
både ella roo och antiguan är 100% bomull väl?
Användarens profilbild
Av April
Tror nog att du skulle behöva en lite mer stabil sjal, med tanke på åldern... men vad vet jag ;-) Du får säkert hjälp med den biten av någon annan :-D

Jag vet bara att min Ergo är väldigt sval och skön att bära i på sommaren och att den varit SUPER sedan Saga blev över året... Går snabbt och smidigt att få ner och upp henne... ja, jag är förälskad!

Kram
Av Celerona
har hört mycket gott om ergon men när jag prövade den tyckte jag inte den var något vidare..men kan ju ha varit problem med inställning, funderar på att köpa sutemin istället, mindre pengar om man nu inte skulle få rätt på inställningar, fast blir kanske för trång..

och satt just nu och blev förälskad i hoppediz toronto vilken fin MFF-sjal.. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Det är väl det att med ett lite tyngre barn, så kan en Ella Roo skära in lite i axlarna tycker jag. Har man sedan ett väldigt rörligt barn, så blir en Ella Roo jobbig tycker jag, den är inte så stadig. Jag tyckte att det var en otrolig skillnad när jag bytte från Ella Roo till Storchenwiege när Miles var runt året. Han satt mycket bättre och stabilare och det kändes skönare att bära.
Av Celerona
då blir det nog ingen ella roo för rörlig är hon mitt lilla "monster"
hänger gärna upp och ner i sjalen,
Blir nog en hoppis MFF-sjal hur går fotbollen förresten ?

(sjal och bolltokig)
Användarens profilbild
Av April
Hi,hi... där ser man hur idrottsintresserad man är :-D

Jag läste ditt inlägg om och om igen men fattde ingenting när du skrev att du hittat en MFF-sjal :-D Nu såg jag att det var FOTBOLLS färger :lol: :lol: :lol:

Sutemin är lika stor som Ergon - så i den får även stora barn plats...

Lycka till med ditt val!
Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Celerona skrev:då blir det nog ingen ella roo för rörlig är hon mitt lilla "monster"
hänger gärna upp och ner i sjalen,
Blir nog en hoppis MFF-sjal hur går fotbollen förresten ?

(sjal och bolltokig)
Ja, för med en Ella Roo, så känns det liksom varje gång barnet lutar sig åt sidorna i sjalen, det gör inte ont, men det känns lite. Med en vävd sjal av typen Storchenwiege och Hoppediz också förmodar jag, så fjädrar det bara litegrand och känns inte ett dugg. Barnet kan inte heller lika lätt ta sig ur knytningarna tycker jag.
Men det finns ju äldre barn som sitter väldigt stilla i sjalen tydligen, så för dem kanske sjalar av typen Ella Roo funkar bra.
Användarens profilbild
Av Kristina
Alma är 2 år, fast inte så tung, men jag tycker ändå det är skönare att bära henne i storken än antiguan, den avlastar helt klart så mycket bättre att det märks skillnad, iaf när man bär mycket.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?