Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Medan jag väntar på att min Mei Tai från Babyhawk ska dimpa ner emd posten har jag börjat kika runt på vävda sjalar. Det är ju svårt att låt abli med alla fina färger det finns! Det är ju knappast så att jag måste ha en snart, Lowe är bara sju veckor och 5 kg tung men ni vet ju hur det är....?

Men till saken nu belinda, vilka är bäst ur kvalitetssynpunkt? Alltså håller de färgen? Jag tittade på en beg Hoppediz Luzern och den såg inte ut som på bilden från hemsidan. Tappar de mkt i färg Hoppediz?
Är det så att jag får vad jag betalar för?
:D
Användarens profilbild
Av diddeldi
nej, jag tycker inte att de tappar i färg. inte så att jag har tänkt på det med någon av de begagnade hoppisar jag sett :roll:

däremot är de lite tjockare än de sjalar som är betydligt dyrare (t ex bebina, easycare och didymos). men väldigt prisvärda tycker jag.
Användarens profilbild
Av marlene
jag tycker att storken är mest prisvärd... jag tycker att den är i princip lika bra som min easycare som kostar 300-400kr mer, en pris skillnad som inte jag tycker är motiverad.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Tycker nog också att en Storchenwiege är en bra investering. Har inte haft någon Hoppediz så jag kan inte uttala mig om dem. Men storken är prisvärd. Didyn är betydligt tunnare, men enligt mig lika stadig, fast mycket dyrare. Tror att jag talar sanning om jag påstår att Hoppedizen är ytterligare lite tjockare än Storken. På tjockleksskalan alltså Hoppe-stork-didy.

Lättast att knyta tycker jag storken är, men den är jag ju mest van vid också. Har ju inte haft min didy så länge (drygt ett dygn :lol: ). Fast didyn är inte lika bred som de andra vilket är ett stort plus tycker jag, knuten blir liten och det blir liksom mindre tyg.

Bebina och Easycare kan jag inget om, men de färgerna tilltalar mig inte riktigt.

Ja, en mindre uppsats av mig som förmodligen inte gjort ditt val ett dugg lättare. Det bjuder vi på :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Elin G
Och jag har en underbar hoppediz som jag älskar :D . Jag har en didy också och tycker inte den är så vansinnigt mycket tunnare eller mer lättknuten eller bättre än hoppisen. Köp en färg du gillar så kommer du säkert att bli nöjd, tror jag i alla fall.
Av belinda
Tack för era svar, jättebra info! Och jättekul att höra att köpa det jag tycker ärfint, är sååå sugen på en costa rica just nu :lol: eller en luzern, eller en paris eller kanske en stork ändå eller en didymos wellen silver eller en...osv...ni vet hur det är kanske...Men som sagt jag är inte beredd att lägga ut så jättemycket pengar så det blir definitivt en beg av nåt slag
Användarens profilbild
Av frida
Och jag har en underbar hoppediz som jag älskar . Jag har en didy också och tycker inte den är så vansinnigt mycket tunnare eller mer lättknuten eller bättre än hoppisen. Köp en färg du gillar så kommer du säkert att bli nöjd, tror jag i alla fall.
:iagree:
Har haft Hoppediz som varit jättesköna att bära i, och det är färgen som gör valet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?