Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lisusfisus
Hej! Nu har även jag blivit med ergo och gillar den skarpt! Mest att bära på höften med, hittills. Min fråga: May är ju van att sitta ganska högt upp när hon är i sjalen så jag tror hon stör sig på att hon inte längre kan se över min axel. Hon häver sig bakåt och hänger helt enkelt där och tittar upp i himlen istället. Sen sätter hon sig upp ett tag och sen bakåt igen. Några tips på hur hon antingen kan sitta högre eller få mera "svängrum"? Provade med att sätta henne på rygg med ansiktet utåt (alltså rygg mot rygg) men det gick ju inte alls. Har ngn annan upplevt samma? /Lisa
Användarens profilbild
Av April
Barnen sitter ju lägre i Ergo, men det är nog bara en vanesak. Tror inte att man kan göra så mycket åt det...

Kram
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Det går inte att sätta höftbältet högre upp på dig och på så sätt få upp henne en bit. Fast det är klart, som med sjalen blir det nog inte ändå...

Hur bär du på höften med Ergon? bild? :wink:
Användarens profilbild
Av melon
Jag brukar sätta ergon på "bebismagen" och då kommer Siri lite högre upp... Nu är ju hon van vid ergo och inte sjal just på ryggen men du kan ju prova om det funkar för er.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?