Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
jag behöver er hjälp. ekonomin e nere på noll och vi har inte råd att köpa julklappar till nära å kära, därför tänkte jag att jag skulle använda mej av det jag har hemma för att iaf pyssla ihop nå till dottern.
hade tänkt en docka men hittar inget mönster, eller jo massor men inget är som den färdiga dockan i mitt huvud :(
vad kan man annars göra av lite tygbitar å nål å tråd (min symaskin är paj :( )
Av lilla trasdockan
hmm leksaksmat, att jag inte tänkt på de.
iof har min hjärna gott på tidig julsemester, har ingen fantasi alls. känns som att de skulle vara lättast å sy för hand, dockläder tar nog för lång tid.

Har du nå bilder på sydd leksaksmat?
Av lilla trasdockan
ja jag va in å kika i din blogg. jag blev superkär i dina ugglor. ska nog testa att sy en sån, eller varför bara en? hihi, kanske ska göra en hel familj å sen när lilla a fyller år kanske man kan göra en väggbonad som är ett stort träd där man har små fickor att sätta ugglorna i. wieee
Av lilla trasdockan
ja men oj va bra tips Florin, hon älskar ju lådor å att gömma mammas saker i dom :P
inte helt fel med nå fina tygklädda lådor :D
Jag skulle inte kunna få köpa mönster på en sån skjorta av dej?
Användarens profilbild
Av florin
Alecsandra skrev:ja men oj va bra tips Florin, hon älskar ju lådor å att gömma mammas saker i dom :P
inte helt fel med nå fina tygklädda lådor :D
Jag skulle inte kunna få köpa mönster på en sån skjorta av dej?
Tyvärr inte men mönster på samma typ av skjortblus finns i flera av de äldre mönsterböckerna som man kan låna på bibblan eller köpa billigt på loppis om man har lite tur.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?