Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Jag tänkte göra ett fodral till mammas stickor och ge henne i julklapp, men jag har inte en aning om hur det ska se ut. Jag fick visserligen ett fint av Solängel i byte en gång, men det var till strumpstickor. Finns det något mönster nånstans som jag inte hittar? Kanske rent av en tutorial? Vet att jag sett bilder på någons blogg/hemsida, men vems :hmm: ? Eftersom jag är lite seg på det här med att sy är det snart bråttom... :help:
Britt skrev:Jag tänkte göra ett fodral till mammas stickor och ge henne i julklapp, men jag har inte en aning om hur det ska se ut. Jag fick visserligen ett fint av Solängel i byte en gång, men det var till strumpstickor. Finns det något mönster nånstans som jag inte hittar? Kanske rent av en tutorial? Vet att jag sett bilder på någons blogg/hemsida, men vems :hmm: ? Eftersom jag är lite seg på det här med att sy är det snart bråttom... :help:
Det går ju enkelt att bara förstora strumpstickefodralet, annars :wink:
MammaTess skrev:Och var hittar man det? :lol: :?
I Britts handarbetskorg...

Tänkte att Britt kunde mäta på sitt. Jag gjorde det på frihand och har vare sig mått eller bilder. Men jag mätade lite på stickor jag hade hemma och sydde efter det.
Användarens profilbild
Av Lydia
Någon som har lämpliga mått? Både på hur stort "stora tygstycket" ska vara, och hur stora själva "facken" bör vara?

Jag har inga egna stickor :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?