Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
För ganska så länge sedan hittade jag en sida med applikationer, jag har för mig att det var någon här som tipsade om den.
Där fanns alla möjliga figurer och de var som svarta slihuetter som man lätt kunde skriva ut.
Nu hittar jag den inte.
Är det någon som vet vad jag svamlar om och kankse har en liten länk t om? :help:
Användarens profilbild
Av Kaja
Äsch! Det är väl ingen idé att kolla efter en särskild sida. Jag googlar mig till allt. Sök på till exempel +cat +silhouette på googles bildsökning och så får man upp en hel rad med bilder.

http://images.google.se/images?hl=sv&so ... 2&aq=f&oq=

Testa även "sign" som betyder skylt. Appliqué som betyder applikation. Sedan brukar jag hitta en hel del på scrap-sidorna också, så försök med "die-cut" som är utstansade bilder. Man kan hitta en del på målarsidor också och då är det "stencil" som gäller.

Det funkar även att söka på svenska, men då får man färre träffar. Det gäller ju att hitta applikationer som inte består av FÖR många delar. Själv gillar jag siluett-sökningarna bäst.
Användarens profilbild
Av puppan
Tack för tipset Kaja! :vågen:
Nu är bara frågan vad för applikation jag ska göra. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?