Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

men har ingen aning om hur *skratt*. En sybutik i stan har gått i kånken och jag tänkte kika förbi och se om de kanske har några virknålar och garner. Men jag vet ju inte riktigt vad jag skall leta efter. Om jag vill virka mig en mössa, halsduk och kanske ngn mindre barnkofta (när jag väl lärt mig ordentligt förståss) vad skall man då ha för storlek/tjocklek på virknål? Vad för garn? Det värsta jag vet är garn som kliar och sticks så ös på med vad jag skall leta efter för att slippa det.
Behöver råd och tips snabbt eftersom det är imorgon jag skall ta min stadstur.
beroende på vad det är för mössa du vill göra så skulle du kunna titta på carolina - villevalles blogg. Där finns mönster på 'barnhatt' i Järbo Softcotton som är mjukt o i mitt tycke lättarbetat. Virkskola har jag för mig finns på garnstudios sida.
Jag hade skaffat virknålar i strl 3 till 5 (2:or och mindre används mest till "finvirkning" mönsterdukar o likn och med grövre än 5 behöver du ett tjockare garn eller så blir det riktigt luftigt.)
Här finns drops virkskola: http://www.garnstudio.com/lang/se/skole/hekle_index.php

När det gäller garn tycker jag att det är svårt att ge tips och råd för det beror så mycket på sortiment och önskemål. Känn på garnet och ta hjälp av de som står i affären, de vet oftast jättemycket!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?