Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Nu har jag äntligen gjort en bärpåse, med tyget som jag fick av Tina för länge sedan :oops:

Men jag tror att jag gjorde den lite för kort. Nu har jag ju lite mage och lite stora graviditetsbröst, men det kommer jag säkert ha när bebisen kommit också :roll: :wink:

Ska man låta den ligga och vänta och se om den passar senare - eller ska man sy ut den? Svammel, svammel... blev bara lite besviken :evil:

Det värsta är att jag tror att jag gjorde den ungefär lagom först, sedan skulle jag "bara" lägga in den någon cm, men då ångrade jag mig och tog någon cm till... typiskt!

Kram
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag skulle vänta med att sy om den.
Min favoritpåse är liten, mycket liten men barnet sitter som smäck i den och den avlastar nästan lika bra som långsjal, just därför att det blir så tajt tror jag.

Med liten pyttebebis vill man nog ha en lite större påse, så man kan amma i tex (helt otänkbart med min) men jag skulle ändå vänta och se tills du vet din ungufärliga kroppsform och bebisens storlek och då kan ni känna er fram. Det går ju ganska fort att ändra :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Mmm, jag instämmer med AnKa, se tiden an lite tror jag. Om du inte vill använda den till Saga.
Användarens profilbild
Av melon
Jag skulle nog också vänte lite. Men de ska vara mindre än man tror... Jag tycker det är bättre med liiite för liten än lite för stor. Är den i fleece (?) så töjer den ju sig lite på också. :D
Användarens profilbild
Av April
Nja... tyvärr, vad den lite tajt med Saga och om ni säger att man ska ha större till bebis, så blev det nog inte så bra :-D Men, men... skam den som ger sig ;-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?