Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dolvis
Jag tror jag är en person som är ganska kreativ - i tanken. Urusel däremot på att genomföra mina idéer praktiskt. Nu har jag fått en ordentlig bas-symaskin och börjat ge mig på det praktiska i alla fall. Därav min otroligt nybörjaraktiga fråga. :oops:

Jag tror jag håller på att lyckas sy om en för liten vuxentshirt till en liten klänning :vågen: med hjälp av en väldigt enkel design.
MEN jag vill ha en liten ficka fram på klänningen. Bara en sån liten ficka som består av en påsydd lapp liksom. Den är också i trikåtyg och ska vara rundad i nederkanten. Jag tänkte bara vika in kanterna på fick-lappen, nåla fast den på klännigen och sy runt kanterna. Men HUR gör man för att vika in kanterna på ett snyggt sätt i rundningen. Det blir ju bara ett enda knöl! Finns något knep, eller är det min idé det är fel på?
Användarens profilbild
Av dolvis
Tack för svar!
Ja, just nu är jag så här :eld: . Jag har aldrig förut lyckats sy något som jag själv skulle vilja ha på mig. Sneda gardiner är typ det jag lyckats tillverka sista åren. Senaste riktiga projekten var i tonåren när jag sydde transportskydd, sadelväskor, rumpvärmare, täcken och annat till hästen. Då gjorde det inte så mycket om allt var lite snett och vint. :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?