Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har börjat handarbeta för att koppla bort all stress och varva ner. Hittills har det blivit spiralsockar, bebisfilt, dockmössor, sjalar och disktrasor. Men nu har jag slut på inspiration.

Jag behöver nåt som är lätt och enkelt, jag handarbetar som sagt för att koppla av och helst vill jag göra sånt som bara ska stickas eller virkas fram och tillbaka med så lite efterarbete (montering osv) som möjligt. Dessutom så pendlar jag med tåg och mina medresenärer gillar virkning betydligt mer än stickning (det är så trångt att jag petar till folk med stickorna :oops: )

Jag skulle vilja göra dockkläder men har svårt att hitta mönster :hmm: .

Några ideer?
Alecsandra skrev:gör en liten kjol i vågmönster, supersött och väldigt 60-50tal (inspiration hämtad från the boat that rocked)
Ah, det kan man göra. Efter att ha frågat vänner på FB så har jag även fått beställningar på bebisfilt, hundkläder, amigurumis och en virkad bikini :lol:
The incredible fit custom raglan (googla hittar du nog mönstret)!

Tröja som stickas på rundsticka. Liite provlapp och räkna i början, sen bara att sticka. Ifall man inte stickar på någon extra halskant blir det sex trådar att fästa och ingen montering :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?