Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Maken gillar att hobbysnickra och jag ser allt oftare behovet av en bra pall till liten böna på 1,5 år som gärna vill tvätta händerna själv, se ut genom fönstret eller hjälpa till med matlagningen :D
Detta borde ju vara en enkel sak att pillra ihop men jag tänkte bara kolla här innan jag lägger in min beställning, finns det någon här som har exempel på en riktigt bra barnpall? Stadig, lagom hög och den ska helst gå att flytta själv fast man är liten.

Tips? Eller visa mig bilder på bra pallar, hemmabyggda eller köpta!
Användarens profilbild
Av millla
mammagumman skrev:Den där?

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40093238

Bild
Ja! Den är bra, den har vi - 2 st. Men den är så hög, det är ingen barnpall och inget jag vill att hon klättrar runt med själv. Jag vill ha en lägre än den men ändå lite högre än de där vanliga typ Babybjörn i plast.
Användarens profilbild
Av Alex
Ikeas i plast är lagom hög.... Vi har en sån, den är toppen.
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag gillar såna här. Enkel och fin och jag gillar tvärslån under. Benen kan ju göras enklare eller piffigare, allt efter vad man gillar.
Bild

Vi har en sån vit som jag inte orkar fota för den står under en dator i garaget...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?