Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det nån som har köpt eller känner nån som har köpt symaskin från sewingmachinesdirect och som har behövt göra garantireparation? Blir man tvungen att skicka till England och vad kostar det isf? JAg hade ju tänkt att köpa mig en pfaff select 3,0 på mässan idag, men när jag kollar på pris från SMD så är den nästan 1200kr billigare där :-S Det får allt vara bra mässerbjudande om det ska klå det. Några hundra är jag villig att lägga extra för att köpa i Sverige, men inte över tusenlappen.
Senast redigerad av tweed den tor okt 01, 2009 17:29, redigerad totalt 3 gång.
Har inte den blekaste aning om vad det kan tänkas kosta, skulle gissa på att frakten blir 5-600 kr i alla fall (beroende på vad man använder sig av för fraktalternativ) jag tror inte att de står för någon del av frakten alls, men är inte säker. Har beställt två maskiner från SMD och det är ju i alla fall inte sämre kvalitet på dem i jämförelse med de som köps här hemma.
florin skrev:Jag har ju inte köpt från enland MEN jag har köpt min pfaff select 3.0 här i sverige och behövde lämna in den ganska¨omgående för den lät konstigt, det var nått som var löst :shock: Då var det smidigt att ha köpt sin maskin här i stan!
Säger du nu när jag just har beställt :shock:

JAg hoppas att det blir bra, jag längtar som en tok efter att få börja sy på den :vågen:
florin skrev:Jag har ju inte köpt från enland MEN jag har köpt min pfaff select 3.0 här i sverige och behövde lämna in den ganska¨omgående för den lät konstigt, det var nått som var löst :shock: Då var det smidigt att ha köpt sin maskin här i stan!
Vad tycker du om pfaffen då?
Om man behöver serva så behöver man inte skicka till england, pfaff har internationell garanti. Jag trodde att jag behövde serva min och det skulle ha gått på garantin, och gick till husqvarna-butiken och kollade och det skulle inte kostat mig någonting, varken att skicka till Husqvarna eller själva reparationen.
Josefina skrev:Om man behöver serva så behöver man inte skicka till england, pfaff har internationell garanti. Jag trodde att jag behövde serva min och det skulle ha gått på garantin, och gick till husqvarna-butiken och kollade och det skulle inte kostat mig någonting, varken att skicka till Husqvarna eller själva reparationen.
:vågen:
Menar du reparation nu, eller vanlig service?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?