Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Nyfiken fråga. Men när ni läser om olika selar, vilken information söker ni efter då?
Nu är många kunniga här, men om ni inte visste så mycket om selar, vilken info skulle va avgörande att
köpa ergonomisk sele och inte Babybjörn tex.
Tell me all :vågen:
Användarens profilbild
Av babette
Det som Manducan har söker man!! :wink: Smidig, tar liten plats när den inte används, lätt att sätta på. Passa barnet länge. Mycket justerbar. Skön. Avlasta bra. Kan användas både på rygg och mage. :tumup:
Användarens profilbild
Av Stark
Att kunna prova! Det gäller att hitta en sele som passar dig och barnet. Många snygga selar går bort pga av att jag får ont i ryggen av dem, något man upptäcker när man kan prova...
Användarens profilbild
Av miom
Jag vill vill ha måtten på selen och gärna bilder på detaljer som huva och liknande. Gärna flera bärbilder på barn i olika åldrar och på olika typer av föräldrar. Beskrivning av tygkvaliteten. Är det mjukt tyg, poplinliknande, jeansliknande osv. Hur ser det ut i hoprullad. Liten eller stor. Hur är tvärspännet fästat osv. Gärna i tabellform om man har flera selar så att det går att jämföra. Jag har haft några selar och det skiljer sig verkligen enormt mycket. Min drömsele finns inte :?

Jag vill gärna ha en liten och mjuk sele snygg som tar liten plats om jag ska ner på stan men ska jag ut och vandra så vill jag ha en rejäl med stadigt bälte, kraftiga axelremmar, kraftigt tyg, bred i sittdelen och hög i ryggen. En sele att sjunka ner i på ryggen. Olika behov alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?