- mån aug 17, 2009 16:16
Beställde en Zara curry för några veckor sedan, men då den inte har kommit än och då jag nu är lite sugen på en BB-tai vet jag inte om jag ska avbeställa sjalen och istället köpa en BB-tai. Jag bär ju mest minstingen, snart tio månader i sjalen på ryggen, men vill ha något praktiskt som jag kan både bära minstingen i nu i höst och vinter samt bära min äldre dotter, snart 2,5år, i när jag använder sjalen till minstingen. Har en Ergo som jag prövat bära älsta dottern i på ryggen samtidigt som jag haft minstingen på magen i sjalen, men tyckte inte det var jätte praktiskt. Är det enklare med en BB-tai än en sjal, kanske blir mycket tyg med två sjalar? Hur ska jag tänka, det skiljer ju en del i pris, är det motiverat att köpa en dyr sjal när jag redan har en sjal eller ska jag köpa en BB-tai istället?
Senast redigerad av June den mån aug 17, 2009 22:55, redigerad totalt 1 gånger.
Två tjejer födda 07 & 08. Burit i MaM, Didymos, Zara, Ergo, Beco Butterfly, BB-Tai, Manduca, Boba, Aldoria Bambu Soft, Calin Blue Gauze. En kille, född 2013, bärs i Earthy Rainbow, Norwegian Alba Wool, Ellevill Paisley Linen Ink & Tula Eiko Quilt.