Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jojo
Jag skall köpa ringsjal men är helt nybörjare på denna typ av sjal. Jag är 153cm lång och skall bära 1 åring i hemmet. Vilket märke, kvalite´och längd rekommenderar ni?
Användarens profilbild
Av sanna73
Personligen föredrar jag en som är sydd av en sjal och är helt utan vikning. Det tycker jag avlastar bäst, men jag vet många som föredrar vikning. Så som med allt annat en smaksak antar jag :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Det hänger verkligen på tyget, tycker jag. Min favorit var en Rebozo-ringsjal. Inte för att tyget var så jätteskönt, men den var otroligt lätt att justera och att få till en bra påse till barnets rumpa. Att tyget var tunt och följsamt så att sjalen var lätt att ta med gjorde inget heller.

Av egen erfarenhet kan jag säga att en dålig ringsjal kan avskräcka från sjalbärande mer än inspirera...
Användarens profilbild
Av Keke
och mina favoriter är hemmasydda av en amazonas antiqua utan vikning. Avlastar bra och är lättjusterade :tumup: Använder dem dagligen :D

(tror att Tuve har en till salu :wink: )
Av legenden29
Min första (o bästa!) ringsjal var den man fick gratis med tidningen Föräldrar och Barn när man prenumererade. Stora bra ringar o stadigt men ändå mjukt tyg. Har tyvärr sålt den o ångrar mig lite......
Användarens profilbild
Av jazoo
Min bästa är en bära barn sjal (den gamla handvävda varianten) som är omsydd till ringsjal med ringar i strl M, utan vikning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?