Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
att knyta upp E på ryggen, det går snabbt och hon sitter som en smäck. Men sen börjar det jobbiga. Jag får inte till tyget så bra över axlarna. Fast jag spänner tyget över Ellens rygga och rumpa så blir det ändå löst över mina axlar.

Det stör mig så mycket, att tyget inte ligger bra där. Har testat att vika det innan men då blir det svårt att få det braöver Ellen tycker jag.

Hjälp mig fullända mitt ryggbärande!

TACK
Av IEDN
Det jag har lärt mig efter ha haft samma problem är att spänna sjalen bit för bit och sedan hela sjalen tills det sitter tajt.
Användarens profilbild
Av katha
Och jag har 2 problem, det blir för tajt runt halsen och för slappt ytterst på axlarna! :lol:

Kanske du inte alls ska vika? Utan bara knöla ihop sjalen över axeln?
Jag vet att en del viker sjalen 2 ggr över axeln.
När jag avslutar tibetanskt blir det inga problem, troligen för att det kommer extra tyg under det befintliga tyget. :hmm:
Användarens profilbild
Av UWO
Ellen och jag skrev:
UWO skrev:Tassar tråden för jag har lite problem åt andra hållet. Blir för tajt om axlarna.
HUR gör du????
Didy, breder ut, drar i tygets kanter och sen hoppar och skakar och drar i hela tyget. Fast det kan ju beror på att barn(et/en) jag bär är rätt tunga numer. Det gör ju att allt liksom dras bakåt. :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?