- mån jul 20, 2009 23:16
Vilka sjalar är det som har raka ändar? Har alla Easycare det?
K-08 och S-10...
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
amani skrev:Jag vill veta vilka sjalar jag ska undvika då jag gillar snedskuret mycket bättre
IED skrev:Ingen aning men min EC har det och även min ACS.Amasonas carry sling har sneda ändar, amazonas antigua har raka
mari_tres skrev:IED skrev:Ingen aning men min EC har det och även min ACS.Amasonas carry sling har sneda ändar, amazonas antigua har rakamed fransar.
Lanan jag hade var med raka ändar.
IED skrev:mari_tres skrev:IED skrev:Ingen aning men min EC har det och även min ACS.Amasonas carry sling har sneda ändar, amazonas antigua har rakamed fransar.
Min amasonas carry sling som jag har hemma är med raka ändar.
mari_tres skrev:Nej den är köpt ny med raka ändar på babyboden.IED skrev:mari_tres skrev:IED skrev:Ingen aning men min EC har det och även min ACS.Amasonas carry sling har sneda ändar, amazonas antigua har rakamed fransar.
Min amasonas carry sling som jag har hemma är med raka ändar.
Är den köpt i andra hand så kan ju tidigare ägaren kapat ändarna kanske? ACS har rätt så långa ändar (för långa för mig tyvärr).
mari_tres skrev:På babyboden står det fortfarande att det är sneda ändar på ACS... men jag vet att de skulle göra om ändarna så de kanske tog bort dem helt då?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?