Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Till waldorfdocka. Ullen kan vara okardad eller kardad... Behövs inte så mycket tyg... nån som har? :) Garn till hår kan jag nog hitta här i nån affär...
Ingen? Äsch får väl beställa.... Hittade gudruns ullbod i enköping... nån som köpt därifrån? eller vet ngt annat ställe? Tänkte det blir dyrt att köpa hel sats från waldorfbutiken. Har bok med instruktioner sen tidigare. Hur mycket ull går åt till mellanstor waldorfdocka? Nån som vet? Annars kanske man slår till på ett kg, så kan man göra fler! :D
Av Umma
Emmamedhunden skrev:Ingen? Äsch får väl beställa.... Hittade gudruns ullbod i enköping... nån som köpt därifrån? eller vet ngt annat ställe? Tänkte det blir dyrt att köpa hel sats från waldorfbutiken. Har bok med instruktioner sen tidigare. Hur mycket ull går åt till mellanstor waldorfdocka? Nån som vet? Annars kanske man slår till på ett kg, så kan man göra fler! :D
Jag köpte från Waldorfbutiken, det materialet räcker helt säkert till mer än en docka, jag vet inte riktigt hur mycket som krävs eftersom första dockan ligger lite på is här :roll: . Jag är iaf väldigt nöjd med det paketet, innehåller det man behöver. Jag har köpt lite extra trikå från Tygpyssling också.
Av Nettan
Ull har jag kanske, beror lite på vad det är för sorts ull du söker och skall ha den till.
Ullen jag har är "vanlig" ull, det finns allt från lortig nyklippt till tvättad och kardad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?