Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ninny
Nu, efter mycket studerande och god hjälp av alla inlägg av er här på forumet, har jag bestämt mig för att köpa en MT till syskonet som kommer i september.
Nu till det svåra - vilken ska jag välja: BB tai eller en Kozy? Det står mellan dessa då jag kan lätt få tag på dem i butik och får då se dem i verkligheten, då jag inte vill köpa via nätet utrikes och då jag varesig äger eller kan hantera en symaskin själv. Vad är lämpligast för en nyfödd? Har någon testat det sk. spädbarnsinlägget i BB tai och hur fungerar det? Tar man bort det när barnet blir större. Vet någon förresten måtten på en BB tai?
Många funderingar fortfarande :wink:
Så snälla, är det någon som kan ge mig goda råd i den här frågan skulle jag vara tacksam! :tumup:
Senast redigerad av ninny den ons jul 08, 2009 21:49, redigerad totalt 1 gånger.
Av ninny
Vad är troligast - att jag i mörkret har skrivit fel mellan "d" och "f" som ligger brevid varandra på tangentbordet, eller att jag kommer att bära omkring på ett dött spädbarn?

Någon som har något KREATIVT att komma med är :heart: ligt välkommen.

Tack på förhand.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Jag har inte provat varken BB-tai eller Kozy, men visst är det väl så att BB-tai har en spädisinsats? Vi hade manduca med spädisinsats när vår son var nyfis, och den fungerade jättebra tyckte vi, så jag skulle rösta på BB-tai.

Om vi skulle få flera barn så tänker nog jag investera i en BB-tai, jag tycker att de verkar smarta och fina.

Hoppas att ni hittar rätt bärdon till ert lilla barn!
Av ninny
:) Tack för inlägget!
Ska undersöka hur den där spädbarnsdelen exakt fungerar i BB tai. Försäljaren hade ingen koll på det i affären sist, men det finns flera. Annars är de väldigt fina och jag har blivit omåttligt förtjust i "Pinapple" tyget... Förstår att man lätt kan köpa flera olika, just för att de är så fina!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?