Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

efter alla varma dagar så hade jag bestämt mig att jag behöver en MT igen (min förra blev demonterad och aldrig ihopsydd igen :roll: ) Jag har ju en sjal som inte blir använd så mycket här så tänkte byta till mig nått, sjalkassan är ju lite tom och EGENTLIGEN så bhöver jag väl inte fler bärdon (dock jämfört med många här har jag väldigt få)

iaf så igår natt satt jag och slösurfade en bra stund för att titta på vad för fina MTs det kan tänkas finnas :roll: och så träffade jag på en bild av en BB-tai pineapple :love: och nu har jag visst beställt en :whut: Kommer liksom inte riktigt ihåg att jag tog det beslutet, medvetet :hmm:

Jag är iaf väldigt otålig att den skall komma hit :eld: :eld: :eld:
Ohc hoppas den är skön för det hann jag aldrig riktigt researcha :ooops:
Senast redigerad av Jolin den fre jul 10, 2009 15:56, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag har köpt några trikåsjalar på sistone. Vill inte berätta hur många. :oops: Är varken gravid eller har en bebis, eller är ens i närheten av att bli gravid ännu, har inte ens något jobb. Så JA, man kan köpa av misstag! För mig känns det lite som en dimma, några "beslut" har jag då inte tagit! :Hahaa: :roll:
Användarens profilbild
Av Måsen
smurfis skrev:Jag har köpt några trikåsjalar på sistone. Vill inte berätta hur många. :oops: Är varken gravid eller har en bebis, eller är ens i närheten av att bli gravid ännu, har inte ens något jobb. Så JA, man kan köpa av misstag! För mig känns det lite som en dimma, några "beslut" har jag då inte tagit! :Hahaa: :roll:
Jag vill minnas att du drabbades av något liknande när det gällde vinteroveraller för ett tag sedan. :wink:

Jo, man kan köpa av misstag, eller i alla fall utan att hinna tänka efter före. Det finns nog stora mörkertal när det gäller den typen av inköp. 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
Måsen skrev:
smurfis skrev:Jag har köpt några trikåsjalar på sistone. Vill inte berätta hur många. :oops: Är varken gravid eller har en bebis, eller är ens i närheten av att bli gravid ännu, har inte ens något jobb. Så JA, man kan köpa av misstag! För mig känns det lite som en dimma, några "beslut" har jag då inte tagit! :Hahaa: :roll:

Jag vill minnas att du drabbades av något liknande när det gällde vinteroveraller för ett tag sedan. :wink:

Jo, man kan köpa av misstag, eller i alla fall utan att hinna tänka efter före. Det finns nog stora mörkertal när det gäller den typen av inköp. 8)
Det vill inte jag minnas! :intetitta: :Hahaa: :oops:
Användarens profilbild
Av Jolin
frida skrev::lol: Men en pineapple kan man väl inte kalla misstag, den är för snygg för det :Hahaa:
Vill gärna se bild!
Ja det var ju det där med snyggheten... nu återstår bara att se om den är nått bra med :wink: Utlovar bilder så fort skönheten har ankommit :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Vad spännande, då får du berätta hur den är att bära i sen. (Jag har också tryckt på köp-knappen utan att riktigt tänka igenom det, fast oftast händer det när jag är på besök på Knyt-an eller Babydesign, farliga butiker att besöka...) :wink: :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?