Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica_E
Jag har en hemmagjord sjual som är över 5 m och en moby wrap men jag har förstått att det räcker med kortare sjal om man ska knyta på ryggen?
Jag är ingen liten person ifs (stl 40-42).
Tips någon? :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Veronica_E skrev:Jag har en hemmagjord sjual som är över 5 m och en moby wrap men jag har förstått att det räcker med kortare sjal om man ska knyta på ryggen?
Jag är ingen liten person ifs (stl 40-42).
Tips någon? :lol:
Jag har storlekar mellan 50-56 beroende på vilken tröja det är. Jag föredrar långa sjalar men kan knyta tibetan med en 4,2 (det var en easycare jag provade med). Det var så att det just gick och hade sjalen blivit lite sned så hade jag varit tvungen att börja om från början. Har köpt en easycare 5,2 och med den så har jag mycket över! den är köpt för att användas även åt tvillingarna och då kändes det bättre att ha lite för lång än lite för kort! :lol: Vore jag dig skulle jag provknyta med min sjal som jag hade och mäta hur mycket jag får över efter knuten (om du förstår vad jag menar) så vet man ju ganska bra efter det!
Av ansve9
4,6 har jag. Jag är stl 40 i överkropp och 172 cm. Med denna sjalen blir det ändå kanske 20 cm över i varje ände efter att jag knutit om jag gjort en ryggsäck och lite mindre om jag gör x-omslut bak. Lagom alltså.
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Ok, tack för svaren, jag får prova mig fram =)
Bebisen har ju inte tittat ut än så det dröjer väl innan ryggknytning är aktuellt ändå =)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?